INTE SOVIT GOTT

Usch vilken otroligt frustrerande natt!

Jag har sån jäkla hosta. En sån där löjlig rethosta som ligger och rosslar konstant. Så fort jag lägger ner huvudet på kudden så: Host! Vaknade och var totalt utmattad och helt säker på att det var morgon - men nej, bara 01:20. Så det var bara till att dosera rejält med hostmedicin och bulla upp kuddarna bakom ryggen. (Visste väl att jag skulle få användning av de fem kuddarna nån dag)

Sen vaknade jag väl bara en så där femtioelva gånger till och hade kramp i magen av allt hostande. Det är synd om mig.

Har tagit liiite sovmorgon för jag känner mig helt död. Tur att solen skiner här utanför och försöker locka ut mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0