LÖRDAGSKVÄLLEN

Det var en väldigt trevlig kväll!

Jag mötte upp S i stan. Vi har knappt hörts sedan ett år när vi flyttade åt varsitt håll i Sverige.

Vi satt på Svenssons och surrade ett tag innan vi begav oss till Oscar, vilket fortfarande verkar vara bästa stället att gå till?

Påskafton verkar ha blivit en riktig hemvändarkväll. Jag träffade himla många gamla vänner och bekanta. De flesta utflyttade, precis som jag. Jag drack en piña colada à la Thailand men kände mig nykter och städad. Tror att jag kan rabbla upp alla jag träffade och pratade med i tur och ordning:
S, Bea, Jonka, Adde B, David, I + N, Johan T, Micke C, Dyll, Jonny, Osse, "Kompis till Niklas", Niklas, Janne, Joel, "Rolig tjej med skön raggningsreplik", Mats, Henrik, "Taxichauffören".

Dessutom en hel del vinkningar, nickningar och hejande till bekanta ansikten. Häftigt att gå ut i en stad där man känner folk.

I stuffade på bra med sin bebismage och hon ser så lycklig ut med sin N. Önskar dem all lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0