NATTUGGLA

Har stora besvär med att komma isäng på kvällarna.

Igår skulle jag hinna med så himla mycket men som vanligt blir det pannkaka av allt. Att datorn och tv:n kan isolera mig så pass att jag helt glömmer tid och rum. Vips så har 3 eller 4 eller 5 timmar försvunnit.

Pillade även med thailand-fotoalbum-projektet som tar betydligt längre tid än jag kunnat ana. Har dessutom gått åt fem stycken limstift - hittills!

Låg inte i sängen förrän 01:15 och hade Annika packat sin väska då..? Svar nej.

Jag har iaf preparerat min bärbara med nya typsnitt och massa information om htmlm-kodning. Har förhoppning om att kunna designa lite ombord på tåget ikväll. Resultatet kommer förmodligen att dröja men nu vet ni att det är på gång.

Har även fått en och annan film att vila ögonen på. Och en ny bok av författaren Anna Gavalda. Som skrev den underbara Tillsammans är man mindre ensam.

Ser fram emot resan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0