ÄSS I ROCKÄRMEN

I give to you... mina damer och herrar... det finaste jag har just nu. ÄSS.

Det här är godiset som får ferraribilarna att rodna, colaflaskorna att surna och chokladen att kladda.

Min absoluta all-time-high favorit candy. Smakerna frodas på tungan och begäret växer och då har vi inte pratat om konsistensen. Den mest tuggvänliga och skönaste känslan när ässet bits itu mellan mina tänder. Jag är kär. Jag är beroende.

image633


image636
Min underbara V som gav mig en (försenad) påskpresent!

Fråga: Hur KUNDE karamellkungen sluta med dessa?

Kommentarer
Postat av: Malin S

Det godiset är gott. En speciell konsistens som du nämner och syrlig sötma i smaken. Godisgris moi ? =)

2007-08-16 @ 21:35:03
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se
Postat av: Vero

Aldrig sett...och jag som trodde jag hade koll på marknaden... Do tell me, vart kan man få tag det?
:)

2007-08-20 @ 22:20:29
URL: http://chillpills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0