BÅTTUR

Sista heldagen fördrev vi på lilla turistbåten Axel där vi fick en guidad tur på Nättrabyån.


image608
Väntar på båten

image609
Det blev som vanligt lite bus!

image610
Och sen den obligatoriska megastora glassen på Glaciären!
En smak = 3 kulor. Tre smaker = ??


image611
Mmm... Bild innan kladdet !

Dagarna i Karlskrona gick jättefort. Mycket bus och sysselsättning hela dagarna.
Precis som jag vill ha det!



Jag har dock stora problem med laddaden till kamerabatteriet vilket gör att jag inte kunnat fota lika mycket som vanligt! Måste lösa detta på något sätt, snart!

Kommentarer
Postat av: Annie

Oj! Har du varit i min gamla hemstad minsann, blir sugen på glass bara jag hör namnet glaciären! =)

2007-08-16 @ 16:43:06
URL: http://www.veryfishy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0