UTMANING - OM MIG

Thihi, jag har fått min första utmaning. Blir smickrad av att folk läser min blogg...

Jag ska alltså lista 8 saker om mig själv.
Möjligen något som ni inte redan visste? 

1. Jag är rätt pysslig, målar, drejar och stickar men visar sällan något av det jag gör.
2. Jag har boxats och gått en match - vann gjorde jag 
3. Jag är sjukt känslosam och gråter till reklamsnuttar och om någon säger något snällt   
4. Jag har en dröm om att en dag ta hand om utsatta barn genom behandlingshem eller fosterfamilj
5. Jag har gått fallskärmskurs och hoppat själv fem gånger innan jag slog mig och blev rädd.
6. Jag har blivit så arg att jag förstört saker, en fjärrkontroll, en egen målning och några smörgåsar
7. Jag åkte själv till Thailand i tre veckor i januari som en utmaning av mig själv. Blev singel i november och behövde göra något.
8. Jag sjunger högt till min mp3 när jag är ute och går själv


...och nu utmanar jag:

Misan
Grunet
Miah
Camilla
Guc
Johan
Vanillo
Ulrika

Regler:
Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv.


Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor och skriver in dessa regler.


I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du utmanar och skriver deras namn. Glöm inte att lämna en kommentar om utmaningen i deras kommentarrutor på deras bloggar, så dom vet att dom har blivit utmanade och läser ditt blogginlägg


Kommentarer
Postat av: Miah

nr 1, 3, 4 och 6 stämmer på pricken in på mig! Hihihi. Jag ångarar fjärren numera, det var dumt och jag har inte orkat köpa ngn ny heller.

2007-08-26 @ 19:24:20
Postat av: Johan

Tack, men nej tack.

2007-08-27 @ 08:17:40
URL: http://stormbringer.blogg.se
Postat av: Guc

Jag antar utmaningen!

2007-08-27 @ 16:36:34
URL: http://lenabenpaleinar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0