ÖNSKAR EN GOD JUL

Jag ska inte hymla. Jag tyckte mig inte riktigt ha tid att sitta och klippa och klistra egna julkort i år igen. Och det är inte roligt att skriva under julkorten med ett enda ensamt namn. Missförstå mig inte. Jag blir jätteglad för alla kort jag får. Speciellt dem med foton på alla söta barn och från er man inte hör ifrån så ofta. Men jag tänkte hänga på "välgörenhetstrenden" och göra så här istället. Ge något till dem som kanske inte får en lika god jul som mig...

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!!!

Hoppas att ni alla får en underbar ledighet och fina stunder med era nära och kära!

Puss och kram / Annika

image1004

Kommentarer
Postat av: anna

varsågod =)
hoppas du haft en bra dag!
kram

2007-12-17 @ 23:58:26
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Mia

Bra idé vännen!!
Tyvärr har jag redan skickat iväg mina julkort, men ett bra tips till nästa år?!
Men det går ju inte att komma ifrån att det är mysigt att ge och få julkort i brevlådan =)
Sköt om dig vännen!!

2007-12-18 @ 22:30:32
URL: http://misan80.blogg.se
Postat av: Annelie

Tack för en trevlig stund igår. Glöm inte att maila packlistan. Jag tror minsann att den kan komma väl till pass.=) Ha en bra dag på jobbet.
God Jul o Gott Nytt År. Kram!

2007-12-19 @ 08:03:15
Postat av: Stina

Det var väldigt fint gjort av dig =)
Har själv en syster som fick livmodershalscancer endast 29 år... Hon hade lyckligtvis redan fått barn men förlorade sin kvinnlighet enligt henne själv. Hon lyckades bekämpa cancern och är frisk idag! Det bästa av allt detta var att man fick upp ögonen att man måste ta hand om nära och kära, man vet aldrig när nått händer.
Läser alltid din blogg och ÄLSKAR dina bilder!!
Kramkram

2007-12-20 @ 01:06:17
Postat av: Emma

Jag tänkte faktiskt också ge ett bidrag till cancerforskningen som en julklapp till pappa. Det låter kanske knäppt men han har allt man kan önska sig förutom en frisk kropp och kanske kan ett bidrag till forskningen göra att han får några extra dagar/veckor/månader/år tillsammans med oss! /Emma

2007-12-20 @ 11:56:54
URL: http://systrarofsweden.blogg.se
Postat av: Akinnah

Svar: Åh, tack, tack, för de fina kommentarerna! :)

2007-12-31 @ 06:28:19
URL: http://akinnah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0