NU BLIR DET AV!

I helgen får jag besök av roliga A som jag träffade i Thailand i januari. Han och jag sprang på varandra på Koh Lanta och hängde ihop några dagar. Nu kommer han närmast från Uddevalla.

Var tvungen att kolla på lite härliga resminnen!

image490
Koolaste killen på hela stranden leker med elden

image491
Har precis paddlat i mangroveträsken

image492
Sitter i en hydda och äter thailändska pannkakor

image493
Går i Thailändsk matlagningsskola

Näe, jag är inte bitter. Jag lääängtar inte alls tillbaka. Näemen jag tycker att det är jääättekul att sitta i Sverige - i hällregn - i juli månad och längta efter två futtiga veckor semester... (läses med dalmål för extra effekt)

Kommentarer
Postat av: Maria

Nej men vad bra... då är vi två som INTE är bitter...
fy fasiken vad jag längtar tillbaka. Det blev ju en sån härlig bonus av att få träffa dig där också =)
Hoppas du får en mysig sommar och att du kan utnyttja semesterdagarna till max!! Idag har faktiskt solen tittat fram här i Sundsvall. Hoppas den väljer att stanna bara!
Kram kram på dig från mig

2007-07-11 @ 23:34:30
URL: http://misan80.blogg.se
Postat av: Camilla

Oh sol, värme och bad! Jag vill ha mer

2007-07-12 @ 08:57:54
URL: http://shopalot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0