SEMESTER

Ska verkligen bli kul med semester i år... Jag har lite planer!

19 juli, torsdag --- Flyg till Visby
20 juli, fredag   --- Gotland
21 juli, lördag --- Gotland
22 juli, söndag --- Från Gotland till Karlshamn, Tjärö
23 juli, måndag --- Bila till Skåne med V (BnB i Beddingestrand)
24 juli, tisdag --- (Bada/Cykla/Utforska) Till Kvarnelund, bo på BnB
25 juli, onsdag --- (Bada/Cykla/Utforska) Till Kivik, bo på BnB
26 juli, torsdag --- Tillbaka till Karlshamn - Till Karlskrona o fam SDR
27 juli, fredag --- Karlskrona
28 juli, lördag --- Karlskrona
29 juli, söndag --- Karlskrona
30 juli, måndag --- Hem?
2 augusti, torsdag --- E kommer till Norrköping
3 augusti, fredag --- Besök
4 augusti, lördag --- Besök
5 augusti, söndag --- E åker hem
--- semestern slut ---

Ikväll ska jag iscensätta min packningslista till verklighet i två väskor som tillsammans ska väga mindre än 20 kilo. Spännande.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Kul med semester snart då :)
Jag får vänta till den 27, min sista arbetsdag (den räknas ju inte riktigt)

2007-07-18 @ 15:38:40
URL: http://shopalot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0