INGEN MODEBLOGG

Näe, det här är fortfarande ingen modeblogg. Däremot älskar jag som de flesta andra att shoppa och förutom skor så är jag barnsligt förtjust i sjalar.

Jag fick en fråga idag om en aprikos sjal och jag gick igenom mina lådor hemma. Här kommer min uppsättning av sjalar inom den beige-aprikos-röda färgskalan...

image447
1.) "Aprikos tunn med glittriga paljetter, långsmal, från Indiska."
2.) "Tunn rödblommig, långsmal, från Åhlens."
3.) "Stickad aprikos med några få paljetter få, v-formad, från Flash"
4.) "Rosa-beige stor lång från HM."
5.) "Roströd kreppad långsmal modell med guldtrådar, från HM"
6.) "Finstickad större modell med lite guldiga inslag och fransar, från HM"
7.) "Kreppad beige smal och lång, från Divided"
8.) "Stickad med stora maskor och en fin blomma, aprikos, från ZARA"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0