MANNEN I MITT LIV

Jag fick ett mejl till jobbet idag som fick mina ögon att tåras...

Världens finaste Robin, snart två år, i Karlskrona "hade skrivit" till mig.

Jag bjuder på ett par underbara utdrag så ni förstår vad jag menar:

"Hej moster-Annika,
Jag ville bara säga att nu kan jag faktiskt säga "Annika" och då vill jag att du ska komma hit o få höra det! Jag kan säga en himla massa annat också men mamma tycker att jag babblar mest ;-)" 

"Sen kan jag säga att jag är "niti" då menar jag att jag är 90 cm lång. Sen som du vet säkert så heter jag "Bin bin" och har valt ett alldeles eget efternamn som heter "Jonsson"! Det finns visst ett program på Tv som heter "lilla röda traktorn" och där finns en gubbe som heter herre Jonsson. Han är min favorit & jag vill heta Jonsson!" 

"Imon är det dags att åka buss, jag tycker att det är "lyxigt" att åka buss men mamma vill inte hålla med. Men tänk själv, för det första åker man inte baklänges, för det andra kommer man så högt upp så man ser allt utanför bussen & för det tredje så behöver man inte vara fast-spänd."

 Tusen TACK min finaste Robin... jag kommer så fort jag kan.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Så sött! Jag har en systerson som kallar mig för oster han kan inte säga m orderntligt =)

2007-06-20 @ 12:16:48
URL: http://shopalot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0