MIDSOMMARFEST

När beslutsångesten var över så stod vi framför ett alternativ att åka till Eksund och några polare till F och G. Markus-"Jag bryr mig inte" hade bjudit in till fest. Där skulle det ätas sill, badas och grillas. Ungefär 30 glada midsommarfirare på plats redan. Vi var på!

image392
F och Markus-"Jag bryr mig inte"

image399
Jag och G blir bjudna på sill - och blir jättebra på bild.

image400
Boys på verandan


image393
Grillning

image394
Folk

image396
Jag och en Elin

image397
Folk

image398
Vår mat innan tillagning

Jag är rätt säker på att jag fotade en del med Fs mobilkamera också. Jag får uppdatera senare.


Kommentarer
Postat av: Ammar

Hoppas och tror att du hade trevligt!
Kommentar till sista bilden: Hur tillagas kexchoklad? ;-)

2007-06-23 @ 19:02:20
URL: http://lenabenpaleinar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0