LANDSKAMP

Sverige förlorade mot Nordirland men vad gjorde det när det blev en trevlig kväll i gott sällskap.

Mötte upp L o L efter jobbet och fick äntligen tillfälle att lämna tillbaka ryggsäcken som jag lånat med mig under Thailandsresan. Så nöjd jag varit med den och hur glad jag är över att fått låna den, obeskrivligt!

Tog en långprommis med första L runt Strömmen och det blev en pastasallad på Fräcka Fröken innan avspark.

Vi klarade av mycket snack under promenaden så vi kunde halvkoncentrera oss på matchen i alla fall.

Framåt elva-tiden gick jag för att ta spårvagnen hemöver. Fick fem stycken hej av överberusade män, som troligen kollat på matchen, Fick tre oanständiga förslag av samma nämnda män. Fick komplimanger, av samma nämnda män, för min söta näsa i profil, min mobil, mina ben, min dialekt (trots att jag enbart avvisade dem) och mitt långa hår?

Så var dagens bekräftelsekvot fylld. Man är inte kräsen dessa dagar, ha.


Bilden: Fotbollsmys i tv-soffan hemma hos L

image1

Kommentarer
Postat av: Victoria

Jag tycker att det blir fint med alla stora fina bilder. Det är svårt att göra layout. Jag är nog hemma om 1 1/2 vecka, är det påsk då eller? Martin kommer upp på söndag och stannar till nästa söndag. Påskdan alltså. Jag längtar efter lite vårledighet!

2007-03-29 @ 08:23:14
URL: http://www.victorianygren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0