MIGRÄN

Har känt suset i huvudet hela dagen och förstod att det var på gång.

Tog en tablett och skulle vila en timme innan jag skulle träffa E på stan och gå på Make Up Stores klubbkväll. Men.. försov mig pinsamt nog eftersom telefonen med alarmet stod på ljudlös!

Mådde i vilket fall helt för dåligt för att ta mig ut och jag somnade raskt om och vaknade fem timmar senare.

Nu har jag druckit en kopp te och det känns lite bättre. Sömn är nästan alltid den bästa medicinen vad gäller mig.

Nu ska jag betala räkningar och snabbkolla igenom packning inför imorgon. Om jag mår som jag ska, så är det tåg till Karlskrona som gäller!  Hälsa på S och D och deras lilla R.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0