BIO

Det fanns ett flertal filmer att välja på och fyra olika viljor. Vi inrättade ett avancerat poängsystem för att välja vilken film vi skulle se!


Det blev den längst ner till höger, Zodiac.

Den var absolut inte dålig men inte särskilt bra heller. Lång dock och inte så otäck som förväntat. Jag gillade speciellt birollerna av Chloë Sevigny och Clea DuVall.
Jag ger den 3/5 i betyg.
En parentes var att pojkarna var inte så nöjda.

  
Vi hade nästan hela salongen för oss själva! En riktigt trevlig kväll!

A bor lite hos mig nu så jag fick sällskap hela vägen hem till sängen. Supermysigt!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag vill se den filmen, läste boken för flera år sen. Om du vill läsa en riktigt bra bok på samma tema ska du läsa en om Ted Bundy som jag inte kommer ihåg vad den heter men en amerikansk reporter har skrivit den.

2007-05-31 @ 11:02:05
URL: http://shopalot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0