GODISGUMMAN

Alla som känner mig vet hur mycket jag älskar godis och därför blev jag överförtjust när jag hittade det här testet på Karamellkungens hemsida.

Länken fick jag från Shopalots blogg. Thanks!

Resultatet blev:

Chokladokrat är riktiga finsmakare och kännare av det goda här i livet. Och det berättar de gärna för alla omkring. Chokladokrater vill inte på några villkor uppfattas som vanliga i sin smak. De har örnkoll på vad som är bäst, rätt och finast oavsett om det handlar om inredning eller matlagning. Därför kan chokladokrater ibland uppfattas som lite snobbiga förstå-sig-påare. Men chokladokrater älskar också att dela med sig av allt som de tycker om och kan vara en fantastisk källa till nya upplevelser och kunskaper. Chokladokrater är mycket sociala och måna om sina vänner. De bjuder ofta på fest och tycker om att överraska med presenter.

Dessutom ett mycket snyggt grafiskt test och lite roliga personlighetstester, hihi. Testa själv!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Blev du också en chokladokrat, va kul!
Jag är också en riktig godisråtta :)

2007-05-06 @ 09:47:55
URL: http://shopalot.blogg.se
Postat av: Estelle

haha va kul måste också göra testet!

2007-05-06 @ 11:34:43
URL: http://estelles.blogg.se
Postat av: Ammar

Själv blev man en surolog. Det är inte så illa som det låter ;-)

2007-05-06 @ 20:18:28
Postat av: Akinnah

Camilla: Ja, choklad är sååå mmm...
Estelle: Gör det!
Ammar: Haha.. sluta sura! ;)

2007-05-07 @ 12:45:52
URL: http://akinnah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0