ILSKA vs TACKSAMHET

Jag funderade på att skriva ett argt inlägg. Ett inlägg om disrespekt och ilska. Ett inlägg tillägnat någon som gjort mig illa och som fortsätter bete sig som en idiot.  

Men så ändrade jag mig.  


Jag skriver ett inlägg om något som betyder mer. Ett inlägg till alla mina vänner. Om hur glädjande det är att få bekräftelse från dem som bryr sig om mig. Ett litet Hurra-för-att-jag-har-er! Som en påhejande röst uppmuntrandes till fler sms, samtal, mejl och blogg-kommentarer som värmer mig så.


Jag har trampat omkring i kvicksand under rätt lång tid men nu känns det som om jag börjar få fäste under fötterna igen. Ni har alla del i det. På alla nivåer, dag som natt, allvar eller strunt, litet som stort. Jag är tacksam för allt.  

Det hade inte gått utan er ♥

Kommentarer
Postat av: Camilla

Helt rätt av dig. Ignorera de som du inte mår bra av och fokusera på de andra :) Har fungerat för mig
Ha en jätte bra dag!

2007-05-09 @ 09:48:37
URL: http://shopalot.blogg.se
Postat av: Hanna

det är säkert mycket bättre för ens välbefinnande att ibland strunta i ilskan och försöka vända den till något positivt. helt rätt gjort! :)

2007-05-09 @ 11:04:05
URL: http://hemmahoshanna.blogg.se
Postat av: beatrice

Fint skrivet av dig, verkligen! :)

2007-05-09 @ 22:00:04
URL: http://bbeatrice.blogg.se
Postat av: Erica

Du är värd det bästa här i livet stumpan!! keep on going strong :-) kram kram

2007-05-09 @ 22:45:49
Postat av: Linn

Helt rätt tänk! Jag är också tacksam, tacksam över att du finns här i Norrköping! ;)

2007-05-09 @ 23:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0