LEDIG DAG

Jag har haft en helt underbar ledig dag med de bästa tjejerna L och L och så klart mitt lilla hjärta M.

Vi började i förmiddags med en tur till Linköping, IKEA och Ikanohuset.

  

Vi var tillbaka hos mig till klockan 17 för att följa IFK:s bortamatch mot Öster. JUBLADE över 1-0 och smaskade i oss tacopaj, sallad och nybakat bröd.

     



Jag och ett av L:en tog sedan en joggingrunda runt Strömmen och city. Så himla skönt att komma ut och röra på sig! Jag hade bra draghjälp och tyckte vi hade en helt ok tempo!

Kommentarer
Postat av: Malin A

Vilken vacker bostad du verkar ha och mumsig mat =)

2007-05-20 @ 01:23:41
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0