PUST

Har varit ute och joggat/lunkat i över en timme! Solen spricker igenom ibland och då blir det så varmt! Skönt att jogga bort lite av gårdagens godis, kladdkaka och vin... Det är så härligt och befriande att bara springa och rensa skallen på massa tankar.

Jag har börjat drömma igen, eller komma ihåg mina drömmar kanske man ska säga. Drömmer gör man kanske varje natt? Skrattar varje morgon åt allt tok jag lyckats få till, det ena besynnerligare än det andra... För att bara nämna ett litet fragment från nattens bravader så vann jag en discodanstävling där jag fick ställa upp och göra ett framträdande privat framför Sofi Fahrman, ni vet hon modetjejen från Aftonbladet... Knäppt! 

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Att det är söndag idag känns förresten helt ok! Det är en tre-dagars-vecka som väntar och dessutom går det just nu jättebra på jobbet. Och.. på onsdag är det fest efter jobbet med kollegorna!

Ska duscha och knalla ner på stan en sväng nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0