TEMA: SPA

Några kollegor hade ordnat fest igår på kontoret. Temat var SPA.

Mina arbetskamrater fick för första gången uppleva paparazzi-Akinnah! Här kommer resultatet. En viss cencur har gjorts med hänsyn till de inblandade och deras familjer (som vanligt på firmafester?).

     

1) Vi började ute på terassen...
2) ...med vin och hälsodrink.
3) Här är gänget som fixat allt.

     

4) Så här mycket åt jag
5) Buffén
6) Efterrätt

     

7) Jag smilar in mig hos tjejerna i baren
8) V vann frågesport med hälsofrågor
9) E och H hänger loss

     

10) Ladies
11) Mingel
12) M och jag


Kommentarer
Postat av: Annelie

Det såg ju ut att vara en väldans trevlig tillställning det där.=) Du shoppar väl inte för mycket på IKEA, tänk på att lönen inte kommer förrän NÄSTA fredag.;) Ha det så bra, prommis framöver? Kram kram.

2007-05-17 @ 12:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0