UPPDATERING

Ett sådant här långt blogg-uppehåll har jag inte haft hittills. Vi kan ju låtsas att jag haft en otroligt späckad och aktiv helg men riktigt så har det inte varit.

I fredags jobbade jag över och var ute och promenerade med R och A. Sen handlade jag lite och hyrde jag den här filmen och la mig i bra tid. (Betyg 3/5 - helt ok tjejfilm)

Bokade förresten tågbiljetter till Stockholm för kryssningen och i nästa sekund ringer telefonen och säger att kryssningsbiljetterna tagit slut! Typiskt! Nu ska vi ringa Vikingline och terrorisera dem varje dag tills de hittar biljetter till oss.

Idag gjorde jag jättemumsig frukost med pannkakor och smothie på vaniljyoghurt. (Blev jätteglad när jag hittade en laktosfri.) Gick en sväng på stan. Hittade givetvis massor av kläder att handla - eftersom mitt visa-kort låg i träningsjackan från igår!

Kollade på BP-AIK hos L, D och lilla M. Vi lagade middag och har kollat på schlagern ikväll. Det har varit en supermysig kväll! Snälla D gav mig skjuts hem nu och jag tyckte att jag hade lite tid över åt bloggen innan det blir natti.

Bilder från kvällen:

        

Lilla M, Mamma L, Pappa D + M, Lilla M och jag myser.

Nu vet ni lite vad jag pysslat med sista tiden iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0