VISSA KVÄLLAR

...bara försvinner i tomma intet - nästan.

Hann ut och lunka ett varv idag med. Var ute i en timme och tjugo minuter. Det var lagomt. Kom precis runt hörnet av Östra och Södra promenaden när 7000 (?) galna kvinnor attackerade mig - eller var det vårruset som gick av stapeln idag?

Efter att ha gjort lite mellis bestående avokadomackor och vaniljyoghurt med hallon så är nu klockan 21.

Måste bestämma mig vad jag ska ta för kläder till morgondagens festligheter. Vet inte riktigt vad som väntar förutom italiensk buffé och att jag måste ta sista tåget redan kl 23:30 hem. Och sen är det helg igen, tjooho!

Kommentarer
Postat av: Labettan

Åhhh, så duktig du är! Känner oxå att d é dags att börja röra på sig lite.....jag som var så duktig innan! Nu blir det mest bara lunkande till o från bussen de dagar jag jobbar.....men men alltid nåt!

2007-05-16 @ 07:54:08
URL: http://www.labettan.blogg.se
Postat av: ulrika

Jisses vad gott det lät med buffé. Kul att hitta medbloggare från Norrköping!

2007-05-17 @ 08:50:10
URL: http://colorelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0