SEXY HEMMAFRU

Föreställ dig hemmafrun/städhjälpen på tv. I den kortkorta kjolen och förklädet och med den fluffiga fjäderdammvippan i högsta hugg. Gärna svarta höga klackar också. Praktiska städoutfiten. Och någonting på huvudet också. (Vad är det, ett diadem eller en liten hatt?) Det är hur som helst inte bilden av mig ikväll. Jag har dammsugit 69 kvadratmeter varav en gigantisk luddande vardagsrumsmatta iklädd ett par gamla mjukisar och linne. Trots städaktiviteten är jag tvungen att toppa med en dunjacka - inomhus! Det är ruggigt kallt i min lägenhet. 16,3 grader visar termometern inne. Men den är placerad rätt nära fönstret så jag räknar med att den är något missvisande. 16,7 kanske är mer korrekt?  

image908
Sibirien wanna go mer lättklädd?


Kommentarer
Postat av: vanillo

jag trodde bara att det var jag som gått på missen att köpa ikea luddjävlaretauppsigpåmatta... vitten tror jag bestämt den här fienden jag har heter.... ett skämt fär 900 spänn. tacka vet jag hederliga trasmattan. vart tog den vägen

2007-11-16 @ 11:08:04
Postat av: Camilla

Burr!
Jag har alltid fullt med katthår som måste bort när jag dammsugar, på sängar, mattor gadiner...

2007-11-17 @ 09:14:51
URL: http://shopalot.blogg.se
Postat av: Johan

Dags att betala hyran/elräkningen?

2007-11-17 @ 12:12:08
URL: http://stormbringer.blogg.se
Postat av: Kapten Sylt

Underbart med en bild där du inte är jätteglad.
Du är också människa, iallafall de dagar då du städar. :)

2007-11-17 @ 13:44:52
URL: http://andersellerkim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0