TJUVLYSSNAT

Imorse på bussen. En tonårstjej frågar sina två kompisar vilket recept hon ska välja. De läser på hennes papper och båda svarar: Det första.
Sen följer denna konversation: 
-Men hörrni, det här kryddört? Då kan jag ta salt bara va?
-Jaja, det är ju salt och peppar.
-OK, vad bra.
-Men hörrni, en halv grillad kyckling, hur mycket är det egentligen?
-Vad menar du?
-Ja, hur många gram kyckling är det?
-Det är typ asmycket kyckling. Det är typ minst 4-5 filéer. Eller säg 5. 5-6 filéer skulle jag ta. Eller 6. Ja, ta 6 stycken.
-Vaddå filéer?
-Ja, men det är ju sån kyckling man har i frysen. Rent kött liksom.
-Jaha. Och istället för det här tortillabrödet måste jag ju kunna köpa baguetter. Men hörrni, vad är det här tandooripasta då?
-Skit i det, ta vanlig pasta bara.

Tra la la... skulle inte vilja smaka hennes tolkning av den maträtten.

Kommentarer
Postat av: Guc

Haha! Mycket fult.

2007-11-08 @ 16:08:01
URL: http://lenabenpaleinar.blogg.se
Postat av: Anonym

Asgarvar på Nelinsgatan!!=)

2007-11-08 @ 18:39:31
Postat av: Camilla

Haha!!
Jag hörde några i samma ålder prata om deras föräldrar och hus. En sa "Men alltså hur kan det kosta något att bo i hus, jag förstår inte hur det fungerar" en annan sa "Det måste vara något med lån och banken, men så dyrt kan det väl inte vara" Sen fortsatte de så :)

2007-11-08 @ 18:55:23
URL: http://shopalot.blogg.se
Postat av: j.rotten

Det var roligt. En annan rolig historia är:
Vad sa castro när han satt hos barberaren?
- Låt skägge vara.

2007-11-09 @ 19:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0