TONIGHT

image878
Nästan min familj

Supermorsan hade lagat mat. Bjöd in mig och jag kom till dukat bord. Viltgryta med kött från både älg och vildsvin. Lite svamp och palsternacka som jag tycker är så gott. Männen var inte så förtjusta i de gröna tillbehören. Vinet var zinfandel och kom från California fastän jag gissade på Canada. Lillan åt päron och somnade först. Sen somnade morfar, sen mormor, sen pappa, sen mamma och sen såg jag klart på Syskonen Baudelaires olyckssaliga liv. Taxi hade kö på över 40 min. Både 020 och kuriren. Så morsan fixade även den biffen och körde hem mig. Det blev vår tur på stan, genom stan, denna lördagskvällen.

Kommentarer
Postat av: Johan

Palsternacka är nog bland det mest avskyvärda som går att servera. ;-)

2007-11-06 @ 12:29:03
URL: http://stormbringer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0