LÖNING PÅ TORSDAG

Ikväll har jag gjort av med lite mer pengar. Snälla L har kört runt med mig i hela Tornby och letat inredningspryttlar. Blev en hel del påsar och jag känner mig mycket nöjd.

-Äntligen köpt nya köksstolarna, vita enkla, från Duka home.
image841

-Nya fräscha blommar, vita doftrankor... samt vita romantiska krukor till dem.
image842 
image843

-Ram i samma stil.
image844

-Ett hjärta eftersom jag läst lite om Feng Shui.
image845

-Ytterligare en blomma, med hjärtan i form av hjärta
image846

-Förkläde.
image847

-Mjuk pläd.
image848

-Tyg till väggen
image849


-Lite smink, gardiner och ljus, ljus, ljus...

Kommentarer
Postat av: Linn

Mycket snyggt! :)

2007-10-24 @ 12:38:54
Postat av: Anna

Ser jätte mysigt ut :O)

2007-10-25 @ 01:51:13
URL: http://meadowlark.blogg.se/
Postat av: Johan

Romantisk kruka. En kombination av ord jag aldrig har sett tidigare.

2007-10-26 @ 13:14:22
URL: http://stormbringer.blogg.se
Postat av: Lisa fisa

Hej, vad roligt att bilderna uppskattades, har tydligen fått ett intresse i att fota. Så det lät intressant att du kommer ifrån Sundsvall och flyttat till Norrköping, Linköping var är min studentstad men nu är jag på Irland.. Gillade din bild på fatet men hjärtat. sedan så älskar jag bilder på människors hem just nu, själv bor jag i en kännslolös lägenhet, tydligen så man bor här i det nya landet. Så pluggar du i Norrköping nu ?

2007-10-26 @ 23:23:21
URL: http://lisenfisens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0