STAND-IN

Har just nu en sovandes liten tjej på snart tio månader i rummet bredvid. Jag är så stolt över att få agera barnvakt nån timme åt sötaste familjen LDM. Jag har intagit rollen som superhypad surrugatmorsa och redan under de första fem minuterna hade jag hjärtat i halsgropen, försökte ligga blixtstilla och se henne somna om, smått sparkandes, smått mumlandes och jag kände en moderlig instinkt om att beskydda. Så skönt att se lilla hjärtat lägga sig på sidan (säg nu inte att det är farligt eller nåt?) och ta sina djupa, lugna andetag. Nu smyger jag in titt som tätt för att kollar till henne.

Vågar inte ens fotografera sötnosen... så nu förstår ni hur allvarligt jag tar på detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0