VANEMÄNSKAN

Jag kan på rak arm räkna upp tre saker som jag gör felaktigt VARJE dag.

När jag kommer hem går jag först igenom en ytterdörr med portkod och ett tiotal meter kommer en till dörr med portkod. Jag börjar alltid famla efter nyckelknippan på den sträckan men lyckas aldrig få upp den innan den andra dörren.  

Jag rostar två brödskivor i brödrosten och äter den ena först. Innan jag äter det andra brödet så tänker jag att jag ska värma det, bara lite, innan jag trycker upp det. Varje dag lyckas jag glömma brödet och rosta det totalt svart, trots att jag tänker att nu ska jag inte glömma. 

Jag fyller i användarnamn på olika inloggningar både hemma och på arbetet. Användarnamnet är sparat sedan tidigare så att jag behöver bara trycka pil ner och enter. Sen gör jag likadant när jag kommer till lösenordet, som om det finns sparat också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0