ANTIPACKNING

Här står min väska och gapar tom.

Imorrn är det meningen att jag direkt efter jobbet ska springa upp och hämta väskan (färdigpackad) och kasta mig ner till tåget. Gärna med lite mer marginal än sist. Jag ska sen sitta på tåget i sex timmar. Det är nästan 60 mil till Sundsvall.

image706

Klockan är snart halv tolv och jag måste sluta kolla på tv-serier, blogga, msn:a och facebook:a.

När jag är stressad och har en imaginär lista i huvudet med jättemånga punkter så slutar jag fungera helt. Jag får inget gjort.

Kommentarer
Postat av: Malin S

Förstår vad du menar med att hjärnan slutar funka. Blogg och andra ITgrejer gör det ju verkligen inte lättare att göra vettigheter.

2007-09-14 @ 00:40:18
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se
Postat av: ulrika

Ok, så du har provat den. Förutom att du inte gillar materialet- är den mjuk och skön eller sticks den eller nåt?

2007-09-14 @ 13:45:40
URL: http://colorelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0