FIRMAFEST

När jag kom tillbaka från semestern möttes jag av en trevlig inbjudan till Fisketävling med kontoret. Jag anmälde mig direkt och har gått och sett fram emot detta event.

Nu visar det sig att det enbart är jag och typ två andra som anmält intresse för denna aktivitet så att den förmodligen kommer att ställas in. Nu pratas det istället om att ordna den sedvanliga pubaftonen i matsalen så att folk kan bli fulla, skämma ut sig inför chefen och hångla med kollegan. Hurra! Jag kommer inte att närvara.

(Jag vet inte om det är trots att jag är yngst och singel - eller pga detta - som jag inte finner detta tilltalande men jag har gett det en chans och slösar inte min fritid på dylikt...)

Jag vill fiska!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fiske är som en handpåläggning!

2007-09-03 @ 11:54:08
URL: http://vanillo.blogg.se
Postat av: Camilla

Haha! Ja fiska kan väl vara trevligt, det kanske är pga detta...

2007-09-03 @ 12:36:05
URL: http://shopalot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0