HANDVÄSKA

Ny utmaning - av Camilla

image705

Jag har en stoooor väska som rymmer följande:

Mobil (min skatt)
Sprängfylld plånbok (med 13 klubbkort, visakort, körkort, 6 stämpelkort, miljarder kvitton och inte lika mycket pengar)
Sminknecessär
Läppglans, Face
Läppglans, Isadora
Läppglans, Lancome
Tuggummi, Sweet fruit
Tuggummi, Honey lemon
Tuggummi, Herbal mint
Halstabletter
Migränmedicin (två sorter)
Nycklar på reflexband (fungerar även som vapen kvällstid)
Paraply
Matchprogram (Lindös förra helgen)
Recept på p-piller samt små broschyrer om p-medel (p-ring, någon?)
Tågbiljetter
Handkräm
Passerkort
Stickad kofta

Idag fanns även:
Två böcker jag lånat ut till en kollega
Skräp i form av godispapper och lunchkvitton
Nagelolja
MP3-spelare, sitter på laddning i datorn


Kommentarer
Postat av: Camilla

Den var full du! :)

2007-09-14 @ 10:16:46
URL: http://shopalot.blogg.se
Postat av: Guc

Får du inte plats med laptopen och brödrosten?Varför tre sorter tuggummin och tre sorter läppglans?

2007-09-14 @ 16:05:04
URL: http://lenabenpaleinar.blogg.se
Postat av: Linnéa

p-ring har jag provat. ingenting jag rekommenderar. svårt få den sitta kvar där den ska. jag upplevde att den ville åka ut ibland då jag gick på toa. Kass enligt mig, men kan ju funka bra för andra.
snygg väska förresten. var har du köpt den?

2007-09-15 @ 15:57:54
Postat av: Akinnah

Camilla: Lite mer går ju
Guc: Därför
Linnéa: Tack för infon. Tack, det är ett reafynd från Wedins! :)
// Annika

2007-09-15 @ 20:35:57
URL: http://akinnah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0