HOTELL KRISTINAGATAN

Nångång inatt blev jag nerbäddad i gästrummet. Mm, så härligt jag sover borta! Ett helt svart rum och nya fluffiga kuddar.

Vaknade kort klockan 06 men sen sov jag ända till 09. Det har inte hänt på flera månader!

På hotellet hade man redan lyckats på mini-M att somna om och pappa D stod i köket och bakade scones. Som en dröm!

image685
Imponerad, bagarn!

Det var bara att sätta sig vid dukat bord, nyponsoppa, yoghurt, juice, kokta ägg, varm choklad och nybakta scones med marmelad och ost!

image686

TACK mina underbara vänner! Jag fick lite familjekänsla... snyft...

________________________________________________________

Sen fick jag springa hemöver för att hinna med boxningens morgonpass! Skönt med tidig träning så att man kommer igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0