MOLANDE

Trots en bra start på dagen så urartade allt sedan.

Jag och L var uppe klockan 9 och var ute på en joggingrunda i en timme.

När jag kom hem kände jag mig yr. Åt frukost och duschade men det blev inte bättre. Gick och la mig en timme igen, inte bättre. Kände mig ännu sämre, det blixtrade framför ögonen när jag blundade. Sov ytterligare tre timmar. Mådde dåligt när jag vaknade. Åt pastasallad. Somnade om - fortfarande någonslags molande huvudvärk och yrsel. Det känns inte som vanliga migränen så jag vill inte ta min medicin. Sov sov sov. Ställde in middagen jag sett fram emot. Sov sov...

Vaknade nu - fortfarande samma illamåendekänsla och nåt konstigt bakom ögonen. Usch vilken tråkig lördag.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hallå!! Hoppas det känns bättre imorrn. Känner mig också lite halvhängig, det är nåt i snoken o halsen som irriterar.=( Nu till nåt roligare, resan till Thailand är bokad o betald!! =) Vi åker på julafton o kommer åter den 18 januari. ÄNTLIGEN!!=) Vi får surras vid snart. Krya på dig! Kram kram.

2007-09-01 @ 23:32:16
Postat av: Camilla

Ush då! Hoppas du känner dig bättre snart

2007-09-02 @ 09:40:37
URL: http://shopalot.blogg.se
Postat av: Erica

Men gums då :-( hoppas att du mår bättre idag *kramar om* lät inte bra det där ju..... oturs-sjuker-helg för dig och mig! puss puss

2007-09-02 @ 10:39:09
Postat av: Carolita

Usch da hoppas att du mår bättre idag!

2007-09-02 @ 18:01:33
URL: http://chululi.blogg,se
Postat av: Akinnah

Annelie: Darling - det låter underbart!!!
Camilla, Erica, Carolita: Tack för omtankarna! :)
// Annika

2007-09-08 @ 12:46:32
URL: http://akinnah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0