NÄR ALMANACKAN LJUGER

Jag trodde jag skulle få besök i helgen. Var helt inställd på det. Bytte sängkläder, tvättade handdukar  och planerade mat-inköp. Berättade för mina vänner att hon skulle komma. Avstyrde andra planer. Blev helt perplex när hon skrev ett kryptiskt meddelande om att hon kommer att behöva packa redan på onsdag innan hon kommer. Kryptiskt eftersom den onsdagen var igår. 

image777

Besöket hade önskemål om att gå på museum och eventuellt hinna till Kolmården. Om två veckor har Kolmården hunnit stänga och Kulturnatten som äger rum nu på lördag hägrar i vårt minne blott. Jag undrar om det går lika bra med den lördagens EM-kval i fotboll...

Kommentarer
Postat av: Miah

Hoppas du hinner styra upp andra planer för helgen nu:) EM-kvalet vill jag absolut inte missa om det är möjligt. Liechtenstein är det va?

2007-09-27 @ 19:47:33
URL: http://miah.blogg.se
Postat av: Akinnah

Miah: Oh, tjejen har koll! Grymt! :) / Annika

2007-09-27 @ 22:21:03
URL: http://akinnah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0