OH LA LA LAERYS

Min blogg har emellanåt kallats för matbloggen av mina vänner. Nu kände jag att det var dags igen så jag begav mig ut på stan för nya kulinariska äventyr...

image675
...

image676
Pasta Chicken Alfredo är stående på min Olearysbeställning

image677
Mitt söta sällskap - i mobil - as always

Efteråt fick jag dåligt samvete för jag beställde Cola för första gången på... jag vet inte hur länge. Så jag fick för mig att utnyttja gymmets löpband sista öppettimmen mellan 21 och 22. Det var en trevlig upplevelse. Det görs nog om.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh den där är så god!
Få inte dåligt samvete för en cola, det är så gott ibland :)

2007-09-05 @ 07:34:37
URL: http://shopalot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0