TEN THINGS THATS GREAT ABOUT BEING SINGLE

-Bestämma själv över inredningen
-Äta vad och när jag vill
-Ha hela sängen för mig själv
-Vara svullen eller nykter utan att folk slänger misstänksamma blickar mot ens mage
-Se vad jag vill på tv
-Vara hur slarvig som helst
-Slippa fundera på romantiska tilltag och presenter
-Inte ha nån att ta hänsyn till hela tiden

Nej, vad tråkigt... jag kommer inte på fler...

Glömde nästan:
-Att få X antal beundrar-mejl om dagen på spraydate.se från överviktiga separerade män i 40-årsåldern med barn från tidigare förhållanden som letar efter kärleken och tycker om att resa.


Kommentarer
Postat av: Miah

Fira 1 år som singel, HÄRLIGT! Och ja, det finns absolut många fördelar med att vara singel som jag faktiskt kan sakna ibland och ganska ofta. Hela grejen med att bo själv känns ofta mycket lockande och det är nog det jag saknar som mest. Ibland känns det som om vi lever i samma lght brevid varandra men inte med varandra.

2007-09-13 @ 11:58:41
URL: http://miah.blogg.se
Postat av: Camilla

Haha, jag brukar skoja hemma och säga att jag är diktator och det är bara att göra som jag säger :) Så slippre jag alla de där kompromisserna :)

2007-09-13 @ 19:05:52
URL: http://shopalot.blogg.se
Postat av: vanillo

Hela listan låter som ett bra upplägg på ett förhållande. Det ska vara tv-frågan då!

2007-09-13 @ 19:52:39
Postat av: Akinnah

Miah: Härligt och härligt med singellivet..? :)
Att bo ihop och knappt ses var ju ett faktum när vi bodde senast på 125 kvm, tappade ju bort varandra och fick anropa i walkie talkie...
Camilla: Är det du som är "regeringen"...
Vanillo: Ja, jag kände att alla mina bra egenskaper kom fram i den listan :)
// Annika

2007-09-14 @ 08:07:25
URL: http://akinnah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0