TILL ALLA LEINAR-FANS DÄR UTE

Efter sju timmar sömn, två migräntabletter och en dusch så pallrade jag mig upp till Parken. Sylvia hade chans att spela upp sig nån placering och därmed förbereda för IFK till Allsvenskan.

Sylvia spelade bättre än någonsin men lyckades inte peta in bollen. (Förutom då domaren dömde frispark)

Då passade Ljungskiles Leinar på att måla. Sylvia tog tillbaka ett poäng i 95:e minuten. Alla glada och nöjda.

Häcken förlorade mot Degerfors och därmed blev IFK Norrköping klara för Allsvenskan i alla fall. Jag fick vackert vänta på IFK-kamraterna som skulle fotas och filmas innan hemgång. Jag passade på att fota måltjuven...

image767

Kommentarer
Postat av: Guc

Jag efterlyser fotot på måltjuven (Leinar).

2007-09-24 @ 22:17:41
URL: http://lenabenpaleinar.blogg.se
Postat av: Akinnah

Titta noga.. ;)
// Annika

2007-09-24 @ 22:41:59
URL: http://akinnah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0