GRATTIS SPRITE

Gnäll och tjafs från kollegor gör mig tröttare och tröttare. De hittar bara fel och brister. De letar ju efter dem. Man gillar inte att företaget inkränktar på vår privata tid, den heliga helgen. Man gillar inte att det kommer bli blåsigt. Man gillar inte båtar. Man gillar inte hytter. Man gillar visst inte kollegorna, gratis mat eller bussresa heller. För att inte tala om konferensprogramet. Gratis sprit hade man nog kunnat tänka sig men den negativa övervikten gör att man stannar hemma.

Jag ska personligen köpa ett ex av min nuvarande läsning "Att välja glädje" till var och en av dem.

Sa jag att jag ska åka med på finlandskryssning aka företagsupptakt aka sjöfylleslag? Snart. Mycket intressant.

Kommentarer
Postat av: Johan

Det är en mänsklig rättighet att gnälla, visste du inte det?

2008-01-28 @ 20:20:43
URL: http://stormbringer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0