NYTT ÅR - NYA MÖJLIGHETER

image1078

Nyårspose med två supergoa tjejer!

Parentes: (Det finns så mycket att säga om de här tjejerna egentligen. Jag är så tacksam att de finns. För att de lyssnar, ställer upp och tar sig tid. De har ställt upp och stöttat från första dagen. De tog sig an den här förvirrade norrlänningen när jag knappt orkade stå på egna ben. Det har varit en del jobbiga perioder som nyseparerad i en ny stad. De har en stor del i att jag trivs så bra i Norrköping som trots allt inte riktigt är mitt hem. Jag kan ibland känna mig vilsen utan mitt ursprung och mina närmaste men de här får mig alltid att känna mig välkommen och de får mig att skratta. Jag uppskattar det. Jag uppskattar er.)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Så fina ni är!
Och så gulligt skrivet om dina vänner :)

2008-01-01 @ 12:55:29
URL: http://shopalot.blogg.se
Postat av: Emma

Härligt med sådana vänner! Norrköping är en vacker stad och jag hoppas att du ska trivas bättre och bättre här hos oss!! /Emma

2008-01-02 @ 20:44:13
URL: http://systrarofsweden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0