DAGENS MATSEDEL

Bara ett litet förtydligande om hur jag har det i dagarna fem.

Frukostbuffé: A la bästa hotellet med hur mycket frukt som helst, bröd, ostar, yoghurt, gröt, ägg, korv, ja, allt som behövs.
Lunch: Ugnsbrässerat kalkonbröst med potatisgratäng och apelsinsås
Eftermiddagsfika: English afternoontea med skorpor och marmelader, plus kanelbullar och småkakor
Middag: Hjortytterfilé med rostade rotsaker och balsamicosky
Efterrätt: Dessertbuffé

image1220
En del av eftermiddagens erbjudande

image1221

En del av dessertbordets frestelser

(Gårdagens middag: Hälleflundra serverad med en varm sallad bestående av färskpotatis, zucchini, rödlök och cocktailtomater samt limesmör och en vitvinssås.)

Behöver jag tala om att jag är lyrisk över maten?

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag är en sann oxe! Gillar nog fel mat lite väl mycket.. Jag vill också ha den där frukosten, lunchen, middagen

2008-03-05 @ 08:44:42
URL: http://shopalot.blogg.se
Postat av: AnnaPanna

Jisses, ser helt underbart ut! Är du i himmlen?

2008-03-05 @ 15:05:45
URL: http://pannisen.blogg.se
Postat av: Kapten Sylt

Är det en Mums-Mums jag ser där? :)

2008-03-12 @ 12:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0